محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای تنها پسرم طاها..

درگوشی.....

1391/5/2 21:29
نویسنده : مامانی
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم - حتما از اینکه بعد از به دنیا اومدنت ببینی که بیش از یک ماهه واست پیامی نذاشتیم نارحت میشی ولی امروز که فرصت کردم یه سری به وبلاگت بزنم دلایل اونو می نویسم که نه از من و نه از مامان جونی ناراحت بشی :

١-از آخرین پیام تاحالا مامانی رفته خلخال (می دونی که خلخال کجاست: توو پیام قبلی توضیح دادم) که نتونسته واست پیام بذاره ٢- نیمه شعبان عروسی خاله سمیه بود که سرمون شلوغ بود البته به خاطر تو نتونستیم به عروسیش توو تهران بریم که یه ذره ناراحته که بعد تولدت از دلش درمیاری .

٣-اما چرا سر بابایی شلوغ بود : بگم که بابایی هم به خاطر یمن قدوم جیگر با کمک مامانی خونه می سازه که دنبال وسایل ساخت و ساز و تهیه پول و وام و .... هستیم تا اینشالله که بدنیا اومدی خونه دار باشی .

ولی اینم بگم که منو و مامانی خیلی زحمت کشیدیم تا اینکه بتونیم شرایط یه خونه را آماده کنیم ولی خوب اینو میذاریم به حساب اینکه جیگرک ما خوشقدم بوده و خدا به خاطر اون شرایطو واسمون جور کرده ....

اما موضوع مهم اینکه می خوام الان بنویسم که شاید بعدا هم مدتی نتونم بهت سر بزنم اینه که دکتره در آخرین معاینه مامانی در روز شنبه ٣١/٤/٩١ که اولین روز از ماه مبارک رمضان بوده گفته که ایشالا روز پنج شنبه ٥/٥/٩١ به دنیا میایی که خیلی خیلی خوشحال شدیم .

پیشاپیش تولدتو بهت تبریک میگم (اینم بگم اولین نفری هستم که تولدتو بهت تبریگ بگم یه بوس بدهکاری از حالا) به امید خدا که صحیح و سالم (هم مامانی و هم تو) برمیگردید به خونه که خورشید و ماه خونه جور باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطیما
5 مرداد 91 13:14
قدمش مبارک . خدا حفظش کنه براتون