محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای تنها پسرم طاها..

صحبت دل

1391/3/7 23:18
نویسنده : مامانی
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز هفتم خرداد ماه است که تازه ٢ روزه رفتی تو هشت ماهگی و مامان جونت به خاطر تو که تنها نمونین رفت به خلخال!

راستی میدونی خلخال کجاست؟ بهت بگم که خلخال خونه بابابزرگ و عزیز جونه . چون خیلی نگرانت بودند گفتن که مامان جون بره پیش اونا و تنها نمونین ....

و من موندم تنها در این اردبیل غریب .... و این شاید اولین از خودگذشتگی من به خاطر توئه البته منت نمیذارم وظیفست چون بالاخره ما خواستیم که تو باشی و هستی .....

زیاد سرتو درد نیارم اگه راستشو بخواهی خیلی دلم واسه تو و مامانی تنگ شده ....

اینم درد دل بابا ابراهیم با دردونه توراهش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مبین فرفری
8 خرداد 91 0:37
بابا جون اشکالی نداره پاشو برو آب گرم گامیش گلی حالشو ببر تا انشالله خورشید و ماه خونت بیان
فاطیما
19 خرداد 91 19:42
سلام ایشالا ک ِ مامانی و نی نی بهتر باشند موق ِ دیدن خنده هاش همه ی سختیا یادتون میره و حتی میچسبه پساپس میشه ولی خو روزتون رو تبریک میگم
مامان رويين
22 خرداد 91 14:02
سلااااااااااااااام
پس ني ني كي مياد


سلام عزیزم.احتمالا اوایل مرداد به دنیا بیاد ممنون که سر میزنی.بوس
زهرا
10 آذر 91 23:55
سلام عزیزم .مرسی از مهربونیت ، خوشحال شدم به عنوان اولین دوست نظر گذاشتی
فدات


خواهش میکنم عزیزم.. بوس