محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای تنها پسرم طاها..

طاهای امروزم..

1392/1/24 13:52
نویسنده : مامانی
519 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم الان توو بغلمی و من چه آرامشی دارم وقتی صورتتو میچسبونی به صورتمو اروم تو بغلم میشینی...

هنوز که هنوزه وقتی نگات میکنم باورم نمیشه که تورو دارم!

روزها از پس هم میگذره و تو داری بزرگتر میشی و من اینو از رو عکسات متوجه میشم..هنوز نمیتونی حرف  بزنی ولی یه چیزای نا مفهومی تلفظ میکنی مثل:ببببببب ددددددد ادددددددد......هنوز دندون نداری و این نگرانم میکنه!!

دوست داری وایستی یا یکی توبغلش بگردونتت.علاقه زیادی به خوردن داریلبخند

ترانه و آهنگ ارومت میکنه..چند روزه دست زدنو یاد گرفتی..به اهنگ حسنی خیلی علاقه داری وباهاش دست میزنی.تشویق.

خودتو واسه بابایی خیلی لوس میکنی و وقتی میاد محکم بغلش میکنی و دلشو میبریمتفکرقلببا خانوما رابطت بهتره و وقتی مرد غریبه میبینی  گریه میکنیگریهاونم چه جور!!!

پسرم آرزو میکنم تنت سالم باشه و من و بابایی بتونیم بزرگ شدنت رو ببینیم..بوسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطیما
26 فروردین 92 2:39
به به چه عجب مامان خانوم تازشم بدون عکس اومدی که خاله منتظر پسری ورژن 92 ببینه خووو
اِ چشمم روشن یعنی چی با خانوما رابطش بهتره ، گوشتو بیار نزدیک تر ، دخترم حساس ِ گفته باشم والاااع چیه آخه ..

خاله فداش 10 ماچ ِ گنده بشو از طرفم


سلام خاله ی گل
ramreaderمون خراب شده باید تعمیر شه!!!
البته که دلم پیش دخمل شماست این چه حرفیه؟!دلم برات یه کوچولو شده ایندفه که اومدیم حتما میام پیشت
حامی
26 فروردین 92 23:53
بعضی از آدمها پر از مفهوم هستند پر از حس های خوبند پر از حرفهای نگفته اند چه هستند، هستند و چه نیستند، هستند یادشان خاطرشان حس های خوبشان آدمها بعضی هایشان سکوتشان هم پر از حرف هست پر از مرهم به هر زخم است .....[لبخند