محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای تنها پسرم طاها..

زنده باشی همسرم..

1391/10/20 10:54
نویسنده : مامانی
295 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

می خواهم از تو بگویم

بی آن که در جستجوی قافیه باشم 

و بی آن که حتی در جستجوی واژه ها باشم 

در این شب ها که گویند عزیزترین شب های خداست 

می خواهم از تو بگویم 

از تو که عاشقانه دوستت دارم  و می دانم که دوستم داری

با ساده ترین کلمات

همراه با همین اشکی که دارد می غلتد و فرو می افتد 

می خواهم بگویم دوستت دارم  

امشب ، نه می خواهم برایت از آسمان خورشید بیاورم 

نه می خواهم ستاره ها را برایت بچینم 

و نه می خواهم به شهر آرزوها و رؤیاها بروم 

فقط ساده و با صداقت ،    

از اعماق جانم

با چشمانی بارانی 

می خواهم بگویم دوستت دارم  

و می خواهم بگویم این نه سخنی است که تنها بر زبان آید 

من تقدس عشقت را 

بر کرامت وجودم نشانده ام 

و اگر سراسر وجودم زبان باشد 

یکسره خواهد گفت: 

 دوستت دارم همسر مهربانم

  

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

لمس بودنت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حامی
22 دی 91 13:22
به به چه پسری

خیلی ممنوووون..

فاطیما
22 دی 91 19:46
خیلی مباآرکــــــــــا

الهی همیشه خوش و خوشبخت کنار هم باشید

الهی همیشه سلامت باشید و دلتون شاد باشه





ممنونم آبجی گلم..