محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای تنها پسرم طاها..

خاله جون تولدت مبارک..

1391/9/13 16:14
نویسنده : مامانی
574 بازدید
اشتراک گذاری

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم......

              عزیزم تولدت مبارک......                

 

         

سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم .....

  تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک . . .

                                                                                                

امشب تولد توست

و باز من کنارت نیستم

                          ((((( خاله گلم تولدت مبارک )))))           

 

                                 

دوست وخواهر گلم

       تبریک دست خالی مارو با سخاوت بی حدت بپذیر..

                     ازطرف من وابراهیم ومحمد طاها.

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطیما
14 آذر 91 14:48
قوووووووووووووووووووبووووون خاله جوووونم بشم من
خیلی زیاد ممنونم مامان خانومی مهربونم .. ممنون َ م محمد طاها پسری ِ ماه بامزه ی خاله
مچکرم آقا ابراهیم ..

فاطیمااا یه عالمه خوشحال شد از خوندن اینجا این عکسا این مهربونی .. خوشحالم که دارمتون .. خدا حفظتون کنه ..

+ دیروز اومدم خوندم ... فلی گفتم بمونه درست و حسابی بخونم باز

خواهش میکنیم عزیزم..همه تلاشمون این بود که یه کوچوکو خوشحالت کنیم!!!!


فاطیما
14 آذر 91 18:24