محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای تنها پسرم طاها..

نظرات (6)

مامان حسام كوچولو
11 خرداد 92 17:12
سلام عزيزم ما با يك پست جديد از شيرين كارياي حسام كو چولو در خدمت شماييم بهمون سر بزنيد. ممنون
فاطیما
14 خرداد 92 2:33
خدای من ..ماشالااااااااا هزار ماشالااا ..

خداجووووون یه عالمه سورپرایز شدمااا ..

همش می اومدم سر می زدم .. همش منتظر یه عکس جدید بودم

الهی چه بانمک تر شده

آدم دلش میخواد قورتش بده

میخوام بغلش کنم خووو

از طرفم بوسش بشو زیاد ..

اصنش بغل من میاد منو ببینه ؟؟

اصن بهش گفتی به خاله دیگه هم داره ؟
راست میگی خاله؟؟بزرگ شدم؟معلومه که خاله گل خودمیییی..

فاطیما
14 خرداد 92 2:35
مامانـــــــش باهات قهرم لاقل وقتی میاین اینچا بهم بگووو خووو .من بیام ببینمتوووون


سلام خاله جوووووونی..نمیدونی چقده شلوغ شدم!کامپیوتر که روشن میشه دیگه هوش از سرم میره وباید بشینم پشتش و صفحه کلیدو انقد بزنم تا خراب شه!!!بیچاره مامانم که همه وقتشو گرفتم....قهر نباشی خاله ایییی
فاطیما
14 خرداد 92 11:43
آره ماشالاااا خاله قوبونش

اِ کامپیوتر رو به خاله َ ت رفتی پس نه دیگه خاله جوون خراب نکنش بذا مامانت بیات اینجا عکساتو بذاره من ببینم


بوس بوس بوسیییی
مامان پینار
15 خرداد 92 9:44
ده ماهگیت مبارک عزیزم.
راستی شما تهرانید؟؟؟


خیییلی ممنونم خاله..نه چطور؟
مامان عبدالرحمن واویس
16 خرداد 92 11:02
مبارک باشه عزیزکم