محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای تنها پسرم طاها..

نظرات (5)

مامان فندق جون
8 آذر 91 9:49
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم که آن متعلق به تو ست و میوه عشقمان .... زود بیا دخترم به دنبا اومده آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم . ░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓ _______________ ░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██ _░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓ _______________ ░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
مامان اریا وپریا
8 آذر 91 10:00
خدا براتون حفظش کنه این گل پسر نازو


مرسی گلم
مامان حسام کوچولو
9 آذر 91 0:51
قربون اون خنده هات .
4ماهگیت مبارک خوشگل پسر


ممنون خاله زوووووون..
مامان آرتین
10 آذر 91 19:50
خیلییییییییییییی بامزس


ممنون خاله جووون

فاطیما
12 آذر 91 15:41
فااای ماشاالا ماشااالااااااااااااا

دلم براش یه ذره شد چخده بزلگ تر شده ماشالا براش اسپند دود کن مامانش چخده بامزه تر شدهههه

دارم فکر می کنم شبیه کدومتونه


چشات خوشگل میبینه عزیییییزم!حتما نتیجه رو بهم بگو!!